بیٹنگ کسی خاص واقعہ پر کسی نامعلوم اور غیر یقینی نتیجہ کے ساتھ کسی چیز (اکثر رقم) کی شرط لگانا ہے۔ یہ کچھ قیمتی چیز جیتنے کے ارادے سے کیا جاتا ہے، دوبارہ، عام طور پر پیسہ۔ شرط لگانے کے لیے ضروری ہے کہ تین عوامل موجود ہوں: وہ رقم یا چیز جس پر شرط لگائی جاتی ہے، جیتنے کا موقع، اور انعام۔
کھیلوں کی بیٹنگ اس بات پر شرط لگانے کی ایک شکل ہے کہ کون کھیل کا ایونٹ جیتتا ہے۔ کا ارادہ ایک کھیل پر شرط لگانا تقریبا ہمیشہ پیسہ جیتنے کے لئے ہے. جیتنے کا امکان ہمیشہ، بہترین طور پر، ایک تعلیم یافتہ اندازہ ہوتا ہے۔ کھیلوں کی دنیا میں ہمیشہ پریشان ہونے، دستبردار ہونے یا نااہلی کی گنجائش رہتی ہے۔
شرط لگانے یا جوا کھیلنے کا خیال کم از کم 3000 قبل مسیح کا ہے جب لوگوں نے میسوپوٹیمیا میں پہلے 6 طرفہ نرد کا استعمال کیا تھا۔ کھیلوں کی پہلی شرطیں قدیم روم میں گلیڈی ایٹر کی لڑائیوں اور رتھوں کی دوڑ پر رکھی گئی تھیں۔ شرط صرف رومن کمیونٹی کے اندر ہی لگائی جا سکتی تھی۔
کھیلوں کی بیٹنگ جیسا کہ ہم جانتے ہیں کہ یہ 18ویں صدی تک کھیل میں نہیں آیا تھا۔ اس وقت گھوڑوں کی دوڑیں شروع ہوئیں جن میں دو سے زیادہ گھوڑے تھے اور اسی وقت ایک گھوڑے پر شرط لگانے کا خیال آیا۔
آخر کار، 1800 کی دہائی کے آخر میں، امریکہ اور کینیڈا میں قوانین قائم کیے گئے، جس سے ہجوم کو مکمل طور پر اس صنعت پر غالب آنے سے روکا گیا۔ اس کے بعد، بیٹنگ کی دنیا میں قوانین کو اپ ڈیٹ اور قائم رکھنے کے لیے بہت کم کام کیا گیا جب تک کہ انٹرنیٹ کام میں نہ آئے۔